Свържете се с нас по телефона

*88 - център за обслужване на клиенти

  • Работим 24х7 (без почивен ден.).
  • В над 75% от случаите приемаме обаждането ви до 30 секунди.
  • Когато в мрежата на Мтел има затруднение или обща промяна, ще чуете уведомително съобщение с описание. Ако информацията в това съобщение отговаря на въпросите Ви, не е необходимо да изчакате свързване с оператор.
  • В случаите, когато линиите за свързване са претоварени, имате опция да заявите обратно обаждане от наша страна. Ще се свържем с Вас след същото време, което бихте чакали, ако сте на линия. Гарантираме ви, че ще ви потърсим без да чакате на линия.
  • При свързване със *88 от номер на абонаментен план Ви посреща съобщение („Мтел здравейте...“).
  • След това чувате главното меню:
За проверка на сметка, фактури и отстъпки,
натиснете 1
За оферта, закупуване на устройство, включване на телевизия, интернет и проверка на заявени поръчки,
натиснете 2
За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола,
натиснете 3
За телевизия и фиксиран интернет за дома и офиса,
натиснете 4
За прима карти,
натиснете 5
*За да Ви помогнем как да направите коректен избор,
натиснете 6

*В опция 6 можете да чуете разширено описание на всяка една от петте опции.


  • Необходимо е да укажете причината за повикването ви чрез тонален избор, както е описано в таблицата по-долу:
Тонален изборВ кои случаи да използвате съответния тонален избор
Натиснете 1 за текуща сметка и фактури. Ще чуете изцяло автоматично меню за проверка на:
  • текущата ви сметка
  • фактури
  • оставащи минути
  • мегабайти
  • SMS-и.
Това меню е за мобилни номера на договор. В него все още не можете да проверявате фактурата си за домашен интернет. Не можете да се свържете с наш експерт.
Натиснете 2, ако искате да получите оферта. В това меню можете да разговаряте с наш експерт, с помощта на който:
  • Да смените тарифният си план.
  • Да закупите нова услуга
  • Да закупите апарат
  • Да проверите статуса на вече направена поръчка
  • Да получите информация за най- актуалните промоции на Мтел
Натиснете 3, за да чуете Вашето меню за самообслужване или за да се свържете с наш експерт. Тук са вашите най- използвани услуги:
  • допълнителните пакети за мобилен интернет и минути,
  • GPRS,
  • Роуминг
  • Гласова поща и други.
От това меню можете да въведете автоматично:
  • Клиентската си парола
  • Номерата, с които да говорите безплатно от Семейство и приятели.
Ако имате други въпроси избирате опция 9 от същото меню и нашите експерти ще Ви съдействат.*
*Свързването със сътрудник може да се заплаща според тарифния план и е различно за бизнес клиенти*
Натиснете 4 и бихте могли да се свържете с наш експерт за услугите Телевизия, домашен интернет, NetBOX или допълнителни услуги като Mtel NOW и HBO GO Опцията води към ново меню, със следните възможности:
  • За технически проблем с Телевизията, натиснете 3
  • За технически проблем с Интернет услугата, натиснете 4
  • За технически проблем с всички услуги, натиснете 5
Натиснете 5, ако имате предплатена карта, но не можете да се обадите от нея. Опцията Ви дава възможност да получите информация за Ваш номер на предплатена услуга Прима при обаждане от номер на договор.

*Цени на допълнителни услуги, предлагани от Мтел https://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi

ВАЖНО! Правилният тонален избор е изключително важен, за да Ви обслужим по-бързо. В противен случай ще прехвърлим обаждането Ви към компетентния екип и е възможно да чакате допълнително.

Ето и правилният тонален избор, който трябва да направите при най-често задаваните въпроси:

ВъпросТонален избор от главното менюЧуй менюто
Искате да попитате, защо балансът по вашата предплатена карта е занулен За прима карти, натиснете 5
Искате да разберете защо прима картата ви е спряна/неактивна За прима карти, натиснете 5
Искате да проверите колко минути сте включили в тарифния ви план За проверка на сметка, фактури и отстъпки, натиснете 1
Имате затруднение с настройките и функциите с вашия апарат За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
От домашния ви телефон на мтел не можете да изберете никой За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Искате да научите кои са актуалните прима промоции За прима карти, натиснете 5
Искате да активирате екстра за вашия номер За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Имате затруднение с мобилната мрежа или нямате покритие на телефона За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Искате да активирате роуминг за прима карта За прима карти, натиснете 5
Искате да заявите ново включване на домашен интернет За оферта, закупуване на устройство, включване на телевизия, интернет и проверка на заявени поръчки, натиснете 2
Искате да промените вашия тарифен план За оферта, закупуване на устройство, включване на телевизия, интернет и проверка на заявени поръчки, натиснете 2
Получил сте пратка от Мтел по куриер и не сте наясно/съгласен с документите и условията в нея За оферта, закупуване на устройство, включване на телевизия, интернет и проверка на заявени поръчки, натиснете 2
Искате да проверите какъв е вашият роуминг тарифен план За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Искате да презаредите ваучер За прима карти, натиснете 5
Искате да си закупите нов телефон За оферта, закупуване на устройство, включване на телевизия, интернет и проверка на заявени поръчки, натиснете 2
Искате да получите ПУК код за блокираната ви прима За прима карти, натиснете 5
Имате проблем със сигнала на вашата телевизия За телевизия и фиксиран интернет за дома и офиса, натиснете 4
Искате да разберете защо е толкова висока вашата сметка За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола,натиснете 3
Блокирали сте ПИН кода на телефона ви и искате ПУК За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Искате да спрете картата си, защото телефона е изгубен или откраднат За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Искате да промените номер от групата ви СИП За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
USB модема не може да се свърже с интернет - не знаете защо За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Таблета ви не може да се свърже с мобилната мрежа за интернет - необходимо ви е съдействие За мобилни услуги, домашен телефон, роуминг, екстри, клиентска парола, натиснете 3
Нямате WiFi вкъщи на домашния ви интернет, неможете да свържете мобилните ви устройства - необходимо ви е съдействие За телевизия и фиксиран интернет за дома и офиса, натиснете 4
Имате специфични въпроси, свързани с типовете технологии, интернет скорости, специфика и параметри на устройства за домашен интернет и телевизия, настройки за Wi-Fi у дома, настройки за Тв приемника, покритие на фиксираната ни мрежа и други За телевизия и фиксиран интернет за дома и офиса, натиснете 4