Клиентска парола

Информация

Описание

Клиентската парола е лесен начин да управлявате услугите си, без допълнителна легитимация, по всяко време само с едно обаждане на *88, в мобилното приложение Моят Мтел или на сайта www.mtel.bg

С 6-цифрения код на Вашата клиентска парола можете да:

  • активирате и деактивирате услуги;
  • получавате персонална информация.


Кой и как може да ползва клиентската парола?

  • Можете да създадете клиентска парола, ако сте абонат по договор, на който сте титуляр. Тя важи за всички Мтел номера, които се водят на Ваше име.
  • Всеки, на когото предоставите информация за паролата, може да я използва, за да активира и деактивира услуги на картите към договорите, на които сте титуляр.
  • Предоставянето на паролата на трети лица зависи само от Вашето желание. Ако не я съобщите на никого, само Вие ще можете да активирате и деактивирате услуги.
  • Можете да използвате клиентската парола чрез обаждане на *88 от произволен номер. Трябва само да съобщите Мтел номера, паролата и промяната, която желаете да извършите.


Как се създава клиентска парола?

  • Попълнете заявка-декларация, в която е посочен Вашият титулярен мобилен номер. Декларацията можете да получите в магазините на Мтел, по факс, с обаждане на *88 или от www.mtel.bg. Попълнената заявка-декларация можете да представите в магазин на Мтел, да я изпратите по факс на номер 02/4858401 и 0888/500885, или на имейл bo@mobiltel.bg.
  • Към декларацията трябва да приложите документи за легитимация – лична карта за физически лица, а за юридически - лична карта и МОЛ на фирмата.
  • Наберете *88 от титулярния номера, който сте посочили декларацията. Следвайки инструкциите на автоматичното гласово меню, въведете 6-цифрена парола по избор.



Вече разполагате с клиентска парола!

Промяна на клиентската парола може да направите чрез:

  • Вашия профил на www.mtel.bg
  • Мобилното приложение Моят Мтел
  • Менюто Мтел+ на Вашия телефон
  • Автоматичното меню на *88


Добре е да знаете, че:

  • Можете да промените клиентската си парола по всяко време и неограничен брой пъти напълно безплатно.
  • Ако забравите своята клиентска парола, можете да я нулирате, като се свържете със сътрудник на *88 от посочения в заявката-декларация титулярен номер.


Заявка - декларация (PDF)

Обажданията към Центъра за обслужване на клиенти *88 се тарифират спрямо действащите цени на Мтел.