TPlink

Помощ

Уважаеми Клиент,

 

В случай, че установявате възникнало затруднение с интернет услугата Ви и текущо използвате рутер TP Link, Ви молим да последвате следните стъпки:

  • Рутера се закача към персоналния компютър (ПК) с lan -кабел или безжично .
  • В началната страница на менюто на всеки рутер се влиза през браузър (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox и др.).
  • Нужна е информация, какъв точно е Default Gateway , който е взел персоналния компютър. Обикновено това са 192.168.0.1 или 192.168.1.1
  • Един от посочените по-горе IP адреси трябва да се напише в лентата на браузъра, така, както се опитвате да заредите стандартна интернет страница. По този начин би следвало да достъпи интерфейса на Вашия рутер.
  • Изисква се потребителско име : admin и парола: admin , за достъп до менюто на рутера.
  • Промяната, която следва да въведете е следната:
    • Минималните настройките, които трябва да се променят са настрйките на WAN порта и настройките на безжичната свързаност. Съответно на опция Network с подменю WAN, опция Wireless с подменю Wireless Settings и опция Wireless Security.
    • За правилна настройка на рутера, в съответствие с предлаганата услуга се избира от менюто на рутера – в ляво Network , последван от избор на подменю WAN . В работната среда се отбелязва опция Static IP, вместо Dynamic IP и задължително се натиска бутон Save , по – долу в същата среда.

 

 

След извършването на тези стъпки би следвало услугата Ви да се възстанови.

При необходимост от наше съдействие, бихте могли да ни сигнализирате на номер 080020011.

 

Благодарим Ви за разбирането!

Екипът на Мтел